5 Tips about درمان بیماری خود ایمنی ماکولار You Can Use Today

Wiki Article

توجه داشته باشید که درمان این حالت‌ ها باید در بیمارستان و تحت نظارت تیم درمانی صورت گیرد.

این داروها باعث آزاد شدن بیشتر انسولین از سلول‌های بتا می‌شوند. سولفونیل اوره‌ها نسخه قدیمی‌تری از داروها هستند. تنها نسل اول سولفونیل اوره که امروزه هنوز مورد استفاده قرار می‌گیرد کلرپروپامید است.

برخی از بیماری‌های اندوکرینی مانند فشار خون بالا، دیابت و بیماری‌های تیروئید می‌توانند باعث کاهش فشار خون شوند.

برای اطلاع در مورد نحوه انجام تست کتون ادرار، مطلب «در روزهای بیماری چه کنیم؟» را مطالعه نمایید.

سیستم ایمنی بدن شما از شما در برابر عفونت ها و بیماری ها محافظت می کند. در افراد مبتلا به بیماری های خود ایمنی، سیستم ایمنی بدن به اشتباه به سلول‌ها و بافت‌های بدن حمله می‌کند که گویی مزاحم هستند.

اگر زایمان سختی را تجربه کرده‌اید، ممکن است برای مدتی پس از تولد نوزاد، فشار خونتان همچنان پایین باشد. این اتفاق خصوصاً در صورتی رخ می‌دهد که خونریزی پس از زایمان داشته باشید.

چه عوامل دیگری می توانند به طور بالقوه باعث ایجاد بیماری خودایمنی شوند؟

بیماری های خودایمنی اغلب در خانواده ها دیده می شوند: ابتلای یکی از اعضای خانواده به بیماری های خودایمنی خطر خطر ابتلای سایر بستگان به این بیماری را افزایش می بیماری خود ایمنی درمان قطعی دارد دهد. و هنگامی که یکی از اعضای خانواده مبتلا به بیماری های خودایمنی باشد، نه تنها احتمال ابتلای شما به همان نوع بیماری خود ایمنی را افزایش می دهد، بلکه خطر ابتلا به سایر بیماری های خودایمنی هم افزایش پیدا می کند.

در این شرایط حجم خونتان کاهش پیدا می‌کند و در نتیجه فشار خون نیز کم می‌شود. در این وضعیت ممکن است پزشک برای کمک به افزایش حجم خون و مایعات، برای شما انتقال خون و تزریق سرم را تجویز کند.

سلول‌های بنیادی در درمان ناباروروی زنان و مردان: هر آنچه لازم است بدانید!

چگونه آنتی‌بیوتیک‌ها به مبارزه با عفونت‌ها کمک می‌کنند؟

عدم مصرف کالری کافی می‌تواند باعث شود بدن بافت خود را برای سوخت تجزیه کند و این امر سبب می‌شود که فشار خون فرد بیفتد.

علت کم‌خونی، کمبود گلبول‌های قرمز خون یا داشتن گلبول‌های قرمز ناکارآمدی است که نمی‌توانند به طور موثر اکسیژن را به بافت‌های بدن حمل کنند.

افت فشار خون وضعیتی که به آن افت فشار خون ارتواستاتیک هم می‌گویند یکی از انواع پایین آمدن فشار خون است. در این شرایط هنگامی که از وضعیت نشسته یا درازکشیده به حالت ایستاده تغییر حالت می‌دهید، فشار خونتان به‌صورت ناگهانی می‌افتد.

Report this wiki page